Saturday, January 16, 2016

MOH BEKAM KITA DI IPOH

KAMI MENJEMPUT ANDA UNTUK MENCUBA RAWATAN BEKAM!! HANYA RM70 UNTUK SATU SESSI RAWATAN.
BEKAM?? APA BENDA TU??
Okay, bekam bukan sejenis makanan ataupun nama sebuah tempat pelancongan yaa!!! BEKAM adalah satu kaedah detoksifikasi yang sangat baik kepada tubuh kita. Ia umpama sebuah pembedahan kecil untuk mengeluarkan darah kotor yang menggangu laluan darah akibat tersumbat.

BILA DARAH TERSUMBAT, APA YANG AKAN TERJADI?
Haaaa!!! Inilah punca kepada gangguan kesihatan tubuh. Darah ni berperanan untuk menghantar oksigen ke seluruh badan, tapi sekiranya laluan darah kita ni ada yang kotor / pekat yang mengganggu laluan darah untuk hantar oksigen ke organ-organ penting apa yang akan terjadi pada tubuh kita???

SAKIT TAK BERBEKAM?? MACAM MANA NAK KELUARKAN DARAH TU?? TOREH BADAN KE?
Eh.... takkan la nak toreh??? Ingat pokok getah ke? Kaedah kami ialah tusukan jarum pada permukaan kulit pesakit. Jawapan sakitkah berbekam tadi ialah TIDAK SAKIT. Setakat ni, perempuan, lelaki, budak kecil umur 8 tahun, nenek serta atuk pernah berbekam dengan kami, dan MEREKA TIDAK MENGANGIS pun masa berbekam. Budak kecil tu pun cakap mak dia cubit lagi sakit dari berbekam.

BERAPA LAMA MASA DIPERLUKAN UNTUK BERBEKAM??
Satu jam lebih. Oleh sebab tu, perlu buat temujanji untuk berbekam dengan kami, kerana bilik rawatan terhad. Temujanji, deal masa untuk berbekam dan hadir untuk berbekam. Itu sahaja..

Facebook: RUMAH BEKAM IPOH
http://bekamdiipoh.blogspot.my
010-569 9920